Razprodaje 2015: Kje in kaj kupovati?


Novo leto za mnoge pomeni tudi nov videz in osvežitev garderobe ali nadgradnja le te. Tako vsakič znova zimske razprodaje nastopijo ravno ob pravem času. Da bodo nakupi kar se da uspešni, smo pripravili kratek pregled kje in kaj je pametno nakupovati na razprodajah.

Razprodaje 2015: kje kupovati?

Če vas spletno nakupovanje še ni povsem zasvojilo in radi oblačilo pomerite preden se odločite za nakup, potem vam bo gotovo koristil spodnji seznam nekaterih največjih modnih trgovin v Sloveniji. V sezonskih razprodajah sodeluje velika večina ponudnikov modnih oblačil, obutve ter zimske opreme, zato boste popuste zagotovo našli tudi v svoji najljubši trgovini. Z nekaj kliki pa so dostopne tudi razprodaje na spletu, ki običajno vsebujejo še večje popuste.

Razprodaje v trgovinah

Emporium: do – 50% na zimsko garderobo in čevlje, znamke: Diesel, DKNY, Armani Collezioni, Adidas, Furla, Topshop, s.Oliver, Marella, Lisca, Gap, Guess Jeans,…
Zara: do – 50% na zimsko kolekcijo
Modiana: do – 50% na kolekcijo jesen/zima 2014, znamke: Comma, Emporio Armani, Draž pletenine, Fracomina, Guess by Marciano, Hilfiger Denim, Marc Cain, Mura, Rašica, Sisley,…
Mass: do – 50% na izbrano obutev in galanterijo
Humanic: do – 50% na zimsko kolekcijo obutve in galanterije
Omara: do – 40% na zimsko kolekcijo, znamke: Denny Rose, Met Jeans, Sugarbid,…
New Yorker: do – 70% na kolekcijo jesen/zima 2014
XYZ: do – 50 % na označene izdelke kolekcije jesen/zima 2014, znamke: Armani, Burberry, Dsquared2, Juicy Couture, Just Cavalli, Love Moschino, Marc Cain, Michael Kors, Pinko, UGG Australia,…
Sportina: od – 30 % do – 50 % na vse izdelke kolekcije jesen/zima 2014
Bata: do – 50 % na označene izdelke kolekcije jesen/zima 2014
Nama: do – 50% na zimsko kolekcijo, znamke: Fracomina, Sisley, Kocca, Fcuk, Marc Aurel,…
s.Oliver: do – 50% na kolekcijo jesen/zima 2014



Razprodaje na spletu

Asos: do – 70% na označene izdelke iz zimske kolekcije, znamke: Kardashian Collection, Asos, Diesel, Warehouse, G-Star, Karen Millen, Levis, Monki,…
Net-A-Porter: do – 50% na dizajneska oblačila, obutev in dodatke iz zimske kolekcije, znamke: Dolce & Gabbana, Valentino, Isabel Marant, Givenchy, Marc Jacobs, Rick Owens, The Row,…
Farfetch: do – 50% na dizajnesko modo, znamke: Proenza Schouler, Marni, Peter Pilotto, Missoni, Lanvin, Givenchy, Chloe, Burberry,…
Front row shop: do – 35% na zimsko kolekcijo
Stilago: do -70% na označene izdelke zimske kolekcije, znamke: Ellos, Desigual, Geox, Guess,…
Missguided: do – 75% na označene izdelke
Amazon: do – 75% na označene izdelke
Boohoo: do – 75% na označene izdelke jesenske kolekcije

Razprodaje 2015: kaj kupovati?

Ker sta do pomladi še dolga dva meseca so zimske razprodaje odlična priložnost za investiranje v tople kose, ki nas bodo greli vse do konca marca. Ti kosi so ponavadi tudi nekoliko dražji, zato so popusti vsekakor dobrodošli. Ker plašče, jakne in škornje običajno nosimo več sezon, je investicija nekoliko večja, ter vselej tudi premišljena. Velik popust naj ne bo edina motivacija za nakup, svetujemo predvsem, da kos ustreza vašemu stilu, da se odlično prilega in bo nosljiv tudi čez 2 ali 3 sezone. Kako se prepričamo, da bo temu tako? Oblačila in obutev, ki so klasičnih oblik so običajno nosljivi dlje časa. Neutralne barve in enostaven dizajn so vsekakor vredni nakupa. Po drugi strani pa se je potrebno vprašati: ”Bi ta kos nosil-a ne glede na trende?” ter “Mi bo ta kos všeč tudi čez 1 leto?” Če je odgovor “da” potem je nakup vsekakor dober.

Mnogo člankov o razprodajah govori o investiranju v klasične ter brezčasne kose, kot so ozko krilo, bela srajca, mala črna obleka in črni salonarji, vendar taki nakupi nimajo smisla, če ne sodijo v vašo garderobo. Prav nobene potrebe ni po upoštevanju seznamov tistih kosov, ki nujno sodijo v vsako garderobo, če jih vaš življenski stil ne potrebuje. Zato so razprodaje hkrati tudi priložnost, da raziščete svoj osebni slog in si privoščite kak kos, ki vam je zelo všeč, vendar si ga po redni ceni ne bi privoščili. Tudi če ta ni najbolj nosljiv, moden ali ne ustreza kategoriji ‘klasičen’, je na koncu pomembno le, kako se v njem počutite.

Veselo nakupovanje!

Foto: Stephan Geyer

CLOSE
CLOSE
%d bloggers like this: